Intercedent

Jouw verantwoordelijkheden

Welk sportveld heb je betreden? Bekende sportlocaties, wedstrijden, vakantieparken en natuurlijk dineren. Als intermediair entertainer ben je het aanspreekpunt voor diverse grote horeca gerelateerde bedrijven in de omgeving. Een goede uitdaging, toch?

Jouw baan als Intercedent hospitality

Als adviseur ben je van plan om dagelijks tientallen horecamedewerkers verschillende klantenservice te bieden. Een doelgroep zal je verrassen, maar je moet er ook voet aan de grond krijgen. Voor hen zijn jij en je collega’s de eerste contacten. Je hebt dagelijks veel contact met klanten en flexibele krachten. In de meeste gevallen zijn ze zeer tevreden, maar ook ontevreden en belangrijke klanten en uitzendkrachten moet je weerstaan. Duidelijke communicatie en stressbestendigheid zijn daarom natuurlijk erg belangrijk!

Begeleiding flexwerkers

Voor de flexibele personeelspool moet u zaken doen als registratie, betaling en het werven van nieuwe medewerkers. In ruil daarvoor krijg je veel positieve energie en een goed team van medewerkers. Je kunt tenslotte iemand helpen aan een leuke baan in de horeca!

Relatiebeheer

Ook de rol van accountmanager is een belangrijke intermediaire taak. Je bent niet alleen het aanspreekpunt voor flexwerkers, maar ook het aanspreekpunt voor klanten. Dit betekent dat u elke dag met klanten communiceert over de kwaliteit en kwantiteit van de producten die u levert, maar tijdens de evaluatie- en incheckperiode zult u ook met klanten communiceren. Inchecken kan soms niet tijdens kantooruren, maar u wordt uiteraard wel goed vergoed.

Plannen, plannen, plannen

De planning van het cateringpersoneel kostte veel tijd en energie. Je krijgt de service via een online tool, en onze medewerkers hebben daarin hun beschikbaarheid ingevuld. U plant en bevestigt de service en laat uw klanten vervolgens weten wie ze kunnen verwachten. Je brieft je medewerkers en zorgt ervoor dat ze volledig voorbereid zijn op de klus. Wij zijn op zoek naar een controller!

Wat bieden wij jou?

  • Uitdagend zakelijk werk, je behandelt klanten elke dag;
  • Goede arbeidsvoorwaarden: startsalaris is jaarcontract, startsalaris is € 2.100 tot € 2.300 per maand op basis van 40 uur (afhankelijk van kennis en relevante werkervaring);
  • Een uitgebreide introductiecursus van 3 maanden, je leert alle vaardigheden van het handelen en maakt kennis met Randstad als werkgever (dit is ook erg goed!);
  • Je kunt ook privé gebruik maken van een laptop, telefoonvergoeding en simkaart, evenals een uitstekende reiskostenvergoeding;
  • Royaal maandelijks bijstandsbudget, je kunt kiezen tussen extra vakantiedagen of aanschaf van fietsen, tablets, sportabonnementen of trainingsitems;
  • Interessante bonussen en de mogelijkheid om twee keer per jaar persoonlijke prestatiebonussen te krijgen.

Over jou

  • Je hebt een hoog niveau van werk en denkvermogen, en je kunt fulltime studeren;
  • Je hebt ervaring in de horeca of branchegerelateerde en servicegerichte functies;
  • U kunt uw eigen vervoer gebruiken;
  • Je werkt graag zelfstandig en creatief, bent oplossingsgericht, krijgt verantwoordelijkheid en toont initiatief;
  • Je kunt worden omschreven als een assertieve en overtuigende persoon;
  • Je weet het overzicht te bewaren, prioriteiten te stellen en weet het werk goed te plannen en te organiseren.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/klanten.html

You may also like...