Heb je onlangs iets besteld bij een online webshop, of heb je zelf een pakket verstuurd met PostNL? En wil je kijken hoe het momenteel met de huidige status is? Dan kun je dankzij Track and Trace precies zien waar je pakketje op dit moment is en wat de huidige stand van zaken is. Dankzij dit handige systeem hoef je niet de hele dag thuis te wachten in de hoop dat je pakketje wordt bezorgd. Je ziet in één oogopslag hoe laat je pakket wordt bezorgd en of de pakketbezorger al is begonnen aan zijn/haar ronde. Toch wil het ook wel eens voorkomen dat PostNL een storing heeft. Wanneer dit het geval is kan het zijn dat je geen inzicht meer hebt in de actuele status van je pakket. Ontzettend vervelend, maar helaas niet altijd te voorkomen. Inzicht in actuele storingenHeb je het vermoeden dat PostNL momenteel kampt met een storing? Maar wil je het graag zeker weten? Ga dan naar https://www.klantenservicegids.nl/bedrijf/postnl/ en je ziet direct of je vermoeden klopt of dat er misschien iets anders aan de hand is. In de klantenservice gids van PostNL worden allerlei relevante gegevens verzameld, zodat jij als klant niet meer hoeft te zoeken naar de juiste contactgegevens. Zo vind je hier reviews, het telefoonnummer, de bereikbaarheid en meer! Ook staan de openingstijden van de klantenservice in de gids, en alternatieven naast de telefoon om contact op te kunnen nemen. Wat je daarnaast ook vindt in de klantenservice gids van PostNL zijn reviews van andere klanten. Heb je onlangs zelf contact gehad met PostNL? Dan kun je ook je eigen ervaring achterlaten om een ander te helpen. Een positieve of negatieve review kan erg waardevol zijn voor andere klanten. Samen helpen we elkaar om het contact met PostNL nog makkelijker en beter te laten verlopen. |