Telefonische bereikbaarheid is nog steeds van belang

Wie kan er tegenwoordig nou nog zonder een mobiel het huis verlaten. We hebben er altijd wel eentje in onze broekzak of tas liggen. Ze zijn ook ontzettend handig om bij je te hebben. De functies van de mobiel tegenwoordig lijken eindeloos. Je kunt er zelf zoveel mee doen dat je de helft van de functies van je mobiel nog moet ontdekken. Natuurlijk mag het ook niet meer een mobiel genoemd worden, we noemen het allemaal tegenwoordig een smartphone en we kunnen niet meer zonder.

 

Wist je dat je ook kunt bellen met een smartphone? Wanneer je constant gebruik maakt van WhatsApp op de smartphone en de social media kanalen dan lijkt bellen geen optie meer. Het is veel simpele om gewoon een berichtje achter te kunnen laten. De andere persoon is tenslotte ook gewoon verbonden met het internet. Door die enorme verbondenheid zijn de smartphones ook zo effectief.

 

Bedrijven kun je vaak ook bereiken via social media of kun je zelfs een applicatie voor downloaden. Hoewel je vroeger alleen kon bellen of langs lopen kun je nu een bedrijf op veel verschillende manieren bereiken. Bedrijven vergeten hierdoor vaak hun telefonische bereikbaarheid, omdat zij zo veel focus leggen om de social media kanalen.

 

Veel jongere maken actief gebruik van social media. Maar velen vinden een telefoon gesprek toch fijner dan een gesprek via een social media kanaal. Bedrijven met slechte telefonische bereikbaarheid lopen daarom ook duizenden euro’s mis.

 

Een zeker te zijn dat de beller geholpen kan worden kan je hem door verbinden met een inbound callcenter. Je garandeert op die manier dat de telefoon daarom altijd opgenomen kan worden. Met een telefoonservice weet je ook nog eens zeker dat de klant op een professionele manier geholpen wordt, de telefonistes hebben minstens vier jaren ervaring bij een telefoonservice. Ook als je even op vakantie gaat hoef je je toch geen zorgen te maken over de telefonische bereikbaarheid.

https://www.bizziphone.com/

You may also like...