Kiezen voor de zakelijke telefonie van de Nederlandse Provider is altijd een goede keuze. We hebben veel aan te bieden, van overstappen van ISDN op VoIP, en dan ook nog eens twee verschillende vormen van VoIP bellen! Er zijn inmiddels al duizenden bedrijven die met ons zorgeloos bellen en internetten. Ben je benieuwd hoe wij jou kunnen helpen? Neem dan contact met ons via de website! Zakelijke telefonie: de SIP trunkEen bepaalde vorm van zakelijke telefonie is de SIP trunk, een VoIP bellen techniek. Wanneer je een bestaande telefooncentrale hebt, en die graag wilt behouden, dan kan je kiezen voor de SIP trunk. Hoe werkt het? Simpel, de huidige telefooncentrale wordt aangesloten op een SIP trunk van de Nederlandse Provider. Vanaf dat moment belt de organisatie VoIP. Er zijn een heleboel voordelen verbonden aan kiezen voor de SIP trunk. Ten eerste bespaar je flink op alle abonnementen, en ook alle gesprekskosten! Een heleboel nieuwe functies worden ineens beschikbaar, zoals vast-mobiel integratie of een koppeling met je bedrijfssoftware. Tijdens calamiteiten wordt er gewoon doorgeschakeld, de omroepen worden omgeleid naar een uitwijklocatie. Allemaal voordelen dus! Zakelijke telefonie: hosted VoIPHosted VoIP is, zoals de naam het al zegt, een vorm van VoIP bellen. Hier maken onze klanten gebruik van het gemak van een telefooncentrale die volledig in de cloud zit. Het mooie hieraan is dat onze klanten dan geen dure onderhoudscontracten hoeven af te sluiten, en dat scheelt geld. Daarnaast wordt er ook geld bespaard met het feit dat je 20% tot 70% minder hoeft te betalen voor gesprekskosten. Een heleboel nieuwe functies worden ineens beschikbaar, de investering in de telefooncentrale is eenmalig, bij calamiteiten wordt er weer doorgeschakeld én je krijgt er een receptioniste post bij! Daarmee kan je de actuele beschikbaarheid van je collega’s zien. Kiezen voor de Nederlandse ProviderKiezen voor de Nederlandse Provider was nog nooit zo voordelig. Neem een kijkje op onze website voor meer informatie. Geen antwoorden op je vragen kunnen krijgen? Bel ons dan! We helpen onze klanten graag verder, zonder kieslijst voordat je iemand aan de lijn krijgt. |